حریم شاہ نے ن لیگ اور پیپلز پارٹی کیلئے خطرے کی گھنٹی بجادی،عید کے بعد اہم انکشافات کرنے کا اعلان کردیا

لاہور(مانیٹرنگ ڈیسک ) ٹک ٹاک سٹار حریم شاہ کا عیدالاضحی کے بعد پیپلز پارٹی اور (ن) لیگ کے خلاف انکشافات کرنے کا اعلان ،نجی ٹی وی کے مطابق ان کا کہنا ہے کہ اگلی باری پاکستان مسلم لیگ (ن) اور پاکستان پیپلز پارٹی کی ہے، عیدالاضحی کے

بعد دونوں جماعتوں کے حوالے سے اہم انکشافات کروں گی۔انہوں نےمزید کہا کہ میری پسندیدہ جماعت پاکستان تحریک انصاف ہے اور میری تمام تر ہمدردیاں بھی اس کے ساتھ ہیں، میں امید کرتی ہوں کہ پی ٹی آئی اپنی کارکردگی بہتر بنائے گی تاکہ وہ آئندہ بھی اقتدار میں آسکے۔

The post حریم شاہ نے ن لیگ اور پیپلز پارٹی کیلئے خطرے کی گھنٹی بجادی،عید کے بعد اہم انکشافات کرنے کا اعلان کردیا appeared first on JavedCh.Com.



from JavedCh.Com https://javedch.com/pakistan/2020/07/30/700889

Comments

Popular posts from this blog

میری اہلیہ بشریٰ بی بی نہ ہوتیں تو میرا بچاؤ نہیں ہو سکتا تھا عمران خان کا اعتراف،انٹرویو کے دوران اہم انکشافات

CTD kills terrorist of banned outfit in Karachi

آپ لوگوں کی پگڑیاں اچھالتے ہیں،میڈیا ٹرائل شروع کر کے عزت سے کھیلا ہے، معید یوسف نے صحافی کو کھری کھری سنادیں