بھارت میں صفائی کرنیوالی خاتون بلاک پنچایت صدر منتخب 46 سالہ اے آنندولی عہدہ سنبھالتے ہوئے رو پڑیں

نئی دہلی (این این آئی )تقریبا 10برس تک بھارت کی سب سے چھوٹی خود مختار مقامی حکومت پنچایت کے دفتروں میں صفائی ستھرائی کرنے والی خاتون نے بھارت کی جنوبی ریاست کیرالہ کے ضلع کولام کی نشست پر الیکشن جیت لیا۔بھارتی ٹی وی کے مطابق گزشتہ روز

صفائی کرنے والی خاتون 46 سالہ اے آنندولی نے جنوبی کیرالہ کے کولم ضلع کے پٹھان پورم میں بلاک پنچایت صدر کی حیثیت سے چارج لیا۔ بھارت میں حال ہی میں ختم ہونے والے بلدیاتی انتخابات میں اے آنندولی کمیونسٹ پارٹی آف انڈیا (مارکسسٹ)کے ٹکٹ پر منتخب ہوئی تھیں، انہیں گزشتہ روز بلاک صدر کے عہدے پر فائز کردیا گیا۔ بلاک صدر کی نشست پر جب انہیں لے جایا گیا تو وہ اپنے جذبات قابو میں نہ رکھ سکیں اور بے قابو آنسوئوں سے بھری آنکھوں کے ساتھ انہوں نے کہا کہ صرف میری جماعت ہی ایسے کام کرسکتی ہے، میں واقعتا اس کی مقروض رہوں گی۔انہوں نے کہا کہ میں قدرے گھبرائی ہوئی تھی لیکن میری پارٹی کے رہنمائوں اور خیر خواہوں نے مجھے نئی ذمہ داری نبھانے کے لیے حوصلہ بڑھایا۔ میں بلاک پنچایت کو رول ماڈل بنانے کی پوری کوشش کروں گی۔

The post بھارت میں صفائی کرنیوالی خاتون بلاک پنچایت صدر منتخب 46 سالہ اے آنندولی عہدہ سنبھالتے ہوئے رو پڑیں appeared first on JavedCh.Com.



from JavedCh.Com https://javedch.com/international/2020/12/31/740149

Comments

Popular posts from this blog

میری اہلیہ بشریٰ بی بی نہ ہوتیں تو میرا بچاؤ نہیں ہو سکتا تھا عمران خان کا اعتراف،انٹرویو کے دوران اہم انکشافات

CTD kills terrorist of banned outfit in Karachi

آپ لوگوں کی پگڑیاں اچھالتے ہیں،میڈیا ٹرائل شروع کر کے عزت سے کھیلا ہے، معید یوسف نے صحافی کو کھری کھری سنادیں